Воронов і партнери © 2015 Privacy policy 

Швидкий доступ

Цінність юридичної компанії

Ми цінуємо час і кошти наших клієнтів та намагаємося бути найефективнішими.

 

З повагою, команда юридичної компанії «Воронов і партнери».

Контакти:

Телефони: (050) 882 01 71

    вулиця Заньковецької, 4,

    оф. 3, Київ, 02000

БУДЬТЕ НА ЗВ'ЯЗКУ!

В наших соціальних мережах ми даємо цікаві поради з власного досвіду.

Слідкуйте за нами!

Коментар Воронова Романа про майбутні зміни в сфері процесу реєстрації нерухомості

 

Найближчим часом Міністерство юстиції України має намір змінити правила реєстрації права власності на нерухомість. Після ознайомлення з проектом Закону пропонованого Мінюстом, стало відомо, що новий варіант реєстраційної служби буде займатися реєстрацією прав на нерухомість «всліпу», тобто без прямого контакту із заявником, що виключить корупційний елемент.

Сам законопроект планується внести в Раду до кінця 2015 року. А поки нова система випробовується в одному з Центрів надання адміністративних послуг міста Києва.

Реєстраційна реформа буде проходити в два етапи. Перший етап полягатиме у створенні фронт-офісу, в якому будуть знаходитися безпосередньо адміністратори, що приймають документи і у відкритті бек-офісів, де буде відбуватися сам процес реєстрації.

У нововведенні Мінюсту пропонується розподіляти вхідні документи, щодо реєстрації прав, між реєстраторами з усіх регіонів. Це допоможе уникнути зловживань на місцях і викорінить корупцію. Виходячи із законопроекту, можна зрозуміти, що, наприклад, угода купівлі-продажу приватного будинку на березі Чорного моря в Одесі буде зареєстрована реєстратором у місті Києві та навпаки. Електронна система сама буде розподіляти, який з бек-офісів буде проводити реєстрацію угоди, в залежності від завантаженості того чи іншого реєстратора.

Також слід зазначити, що в проекті Закону запропоновано позбавити права нотаріуса реєструвати угоди - вони зможуть тільки приймати документи і передавати їх реєстраторам в бек-офіси.

Другим етапом реформування стане передача повноважень реєстрації нерухомості органам місцевого самоврядування. За Мінюстом в особі Укрдержреєстру залишиться тільки функція контролю за роботою реєстраторів і самого реєстру, також відомство залишає за собою підготовку персоналу і нових кадрів.

 

Проблема фінансування

Впровадження цієї реформи вельми дороге задоволення. За оцінкою експертів сума коштів, що знадобиться, близько $750 млн. З урахуванням нинішньої ситуації і гострим дефіцитом бюджету, ініціатива Мінюсту може так і залишитися тільки ініціативою.

 

Проблема спеціалістів - кадрів

У регіонах можуть виникнути проблеми з нестачею кваліфікованих фахівців, що може створити колапс на ринку нерухомості. Так само варто відзначити, що постійні зміни системи реєстрації нерухомості викликають неоднозначну реакцію в суспільстві, так як люди не до кінця адоптувались до існуючих правил, як тут їм знову пропонують, щось нове і не зовсім зрозуміле. – зазначив Воронов Роман.